Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкор, О. Н.-
dc.contributor.authorРимша, В. А.-
dc.date.accessioned2020-07-07T10:52:46Z-
dc.date.available2020-07-07T10:52:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШкор, О. Н. Основные тактики Digital–Marketing и эффективное их использование / О. Н. Шкор, В. А. Римша // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 135–139.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-905-339-9-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39406-
dc.description.abstractНа сегодняшний день темы о продвижении услуг на рынок зачастую сводятся к тактике digital–маркетинга. Надо признать, интернет сделал продвижение настолько эффективным и результативным, что классическому маркетингу в нынешних условиях сложно добиться подобных итогов. Грамотно составленная стратегия в интернет-маркетинге содержит обязательные элементы, о которых пойдет речь.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБеспринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectdigital-маркетингru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectdigital-marketing-
dc.subjectsocial networks-
dc.titleОсновные тактики Digital–Marketing и эффективное их использованиеru_RU
dc.title.alternativeThe main tactics of Digital–Marketing and their effective use-
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationOnline stores are extremely popular in the modern world. Their number is growing significantly every year, so the competition is growing too. The aim of this work is to study the reasons of incomplete purchases, methods and tools for analyzing user behavior on the site, as well as increasing sales based on the factors and methods considered. The article gives examples of refusing a purchase at different stages of a site’s sales funnel and options for increasing page conversion in these cases.-
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkor_Osnovnyye.pdf651.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.