Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39413
Title: Веб-аналитика в социальных сетях
Other Titles: Web analytics in social networks
Authors: Тарасевич, В. А.
Тригуб, А. А.
Keywords: материалы конференций;веб-аналитика;социальные сети;SMM;web analytics;social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Беспринт
Citation: Тарасевич, В. А. Веб-аналитика в социальных сетях / В. А. Тарасевич, А. А. Тригуб // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 241–243.
Abstract: В данной статье рассматриваются теоретические и практические вопросы возможностей социальных сетей, а также метрики и сервисы для создания отчетности. Наиболее актуальными для данного вида деятельности являются показатели вовлеченности, которые характеризуют клиентский Engagement Rate.
Alternative abstract: This article discusses the theoretical and practical issues of the capabilities of social networks, as well as metrics and services for reporting. The most relevant for this type of activity are the engagement indicators that characterize the client Engagement Rate.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39413
ISBN: 978-985-905-339-9
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasevich_Veb_analitika.pdf619.23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.