Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСарока, А. Д.-
dc.date.accessioned2020-10-19T08:01:00Z-
dc.date.available2020-10-19T08:01:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСарока, А. Д. Сродкі беларускай мовы ў назвах сайтаў / Сарока А. Д. // Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : сборник тезисов докладов 56-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18 – 20 мая 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 139-141.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/40603-
dc.description.abstractАдзначана, што выкарыстанне беларускай мовы ў назвах сайтаў паказвае на ўзровень выкарыстання і запатрабаванасці нацыянальнай мовы. На матэрыяле 96 сайтаў, якія названы сродкамі беларускай мовы, робіцца выснова, што пераважная большасць імёнаў інтэрнэт-старонак складаецца з беларускіх слоў, наступныя паводле распаўсюджанасці – элементы рускай і англійскай моў. Сродкі беларускай мовы ў назвах сайтах адлюстроўваюцца часцей за ўсѐ ў форме цэлага слова, што выступае фактарам яе пашырэння і дазваляе грамадзянам Рэспублікі Беларусь актывізаваць увагу да нацыянальнай мовы і культуры.ru_RU
dc.language.isobyru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectназвы сайтаўru_RU
dc.subjectбеларуская моваru_RU
dc.subjectінтэрнэт-старонкіru_RU
dc.titleСродкі беларускай мовы ў назвах сайтаўru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Функционирование русского и белорусского языков в условиях информатизации общества : 56-я научная конференция аспирантов, магистрантов и студентов (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saroka_Srodkі.pdf531.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.