Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43556
Title: Информационная система управления взаимоотношениями с клиентами и ее инженернопсихологическое обеспечение
Other Titles: Information system for managing relations with clients and its engineering and psychological support
Authors: Козеев, П. А.
Keywords: CRM system;thesis project;материалы конференций;система Salesforce;система CRM;дипломный проект;Salesforce system
Issue Date: 2021
Publisher: БГУИР
Citation: Козеев, П. А. Информационная система управления взаимоотношениями с клиентами и ее инженернопсихологическое обеспечение = Information system for managing relations with clients and its engineering and psychological support / П. А. Козеев // Электронные системы и технологии : сборник материалов 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-23 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2021. – С. 305–306.
Abstract: В работе представлена краткая характеристика дипломного проекта, где содержится краткое описание создаваемой системы, некоторые его функции, достоинства и недостатки. The paper presents a brief description of the diploma project, which contains a brief description of the system being created, some of its functions, advantages and disadvantages.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43556
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 57-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozeyev_Informatsionnaya.pdf282.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.