https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43710
Title: | Технология создания игры Afterglow с помощью фреймворка LibGDX |
Other Titles: | The technology of creating an afterglow game using the LibGDX framework |
Authors: | Чернышенко, М. С. Пурькова, М. В. |
Keywords: | материалы конференций;фреймворк LibGDX;игра Afterglow;Android |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Чернышенко, М. С. Технология создания игры Afterglow с помощью фреймворка LibGDX = The technology of creating an afterglow game using the LibGDX framework / М. С. Чернышенко, М. В. Пурькова // Электронные системы и технологии : сборник материалов 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-23 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2021. – С. 588–589. |
Abstract: | На языке программирования Java написана игра-платформер Afterglow с использованием фреймворка libGDX. Готовое приложение создано для платформы Android. Установлено, что libGDX предоставляет хорошо проверенную и надежную среду для написания приложений с полной свободой в выборе стиля. In the programming language Java, is written platformer game Afterglow using framework LibGDX. Ready-made application is created for the Android platform. It is established that LibGDX provides a well-tested and reliable environment for creating applications with complete freedom in choosing the style. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43710 |
Appears in Collections: | Электронные системы и технологии : материалы 57-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernyshenko_Tekhnologiya.pdf | 230.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.