Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48282
Title: Концептуальная модель управления надежностью и развитием профессиональных компетенций водителей
Other Titles: Conceptual model for control of reliability and development of professional competences of drivers
Authors: Булынко, О. В.
Keywords: материалы конференций;автотранспортные средства;водители;надежность;безопасность дорожного движения;reliability;driver;monitoring
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Булынко, О. В. Концептуальная модель управления надежностью и развитием профессиональных компетенций водителей = Conceptual model for control of reliability and development of professional competences of drivers / О. В. Булынко // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 232–235.
Abstract: Изучены основные психофизиологические характеристики функциональной надежности водителей автотранспортных средств. Предложена концептуальная модель информационной системы оценки надежности и повышения профессиональных компетенций водителей автотранспортных средств.
Alternative abstract: Basic psychophysiological characteristics of driver functional reliability were studies. The conceptual model of information system of reliability estimation and evaluation of professional competitions of autotransport drivers.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48282
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulynko_Kontseptualnaya.pdf681.96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.