Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48360
Title: Технологии искусственного интеллекта в маркетинге
Other Titles: Artificial intelligence technologies in marketing
Authors: Роговенко, А. М.
Шкор, О. Н.
Keywords: материалы конференций;маркетинг;искусственный интеллект;машинное обучение;интернет вещей;аналитика больших данных;artificial intelligence;machine learning;IoT;marketing
Issue Date: 2022
Publisher: Бестпринт
Citation: Роговенко, А. М. Технологии искусственного интеллекта в маркетинге = Artificial intelligence technologies in marketing / А. М. Роговенко, О. Н. Шкор // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 173–176.
Abstract: В данной статье будет рассмотрено применение технологий искусственного интеллекта в маркетинге, а также примеры и использования в разных областях менеджмента компаний. Кроме того, будут сделаны выводы о будущих перспективах искусственного интеллекта на основе уже существующих исследований.
Alternative abstract: This article will consider the use of artificial intelligence technologies in marketing, as well as examples and uses in various areas of company management. In addition, conclusions will be drawn about the future prospects of artificial intelligence based on existing research.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48360
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rogovenko_Tekhnologii.pdf886.38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.