Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48639
Title: Customer Journey Map как инструмент повышения конверсии и юзабилити сайта
Other Titles: Customer Journey Map as a tool to increase the conversion and usability of the wedsite
Authors: Бриштен, Д. В.
Грушенко, А. В.
Keywords: материалы конференций;конверсии;юзабилити;сайты;клиентоцентричность;Customer Journey Map;conversions;usability;website;client-centricity
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Бриштен, Д. В. Customer Journey Map как инструмент повышения конверсии и юзабилити сайта = Customer Journey Map as a tool to increase the conversion and usability of the wedsite / Бриштен Д. В., Грушенко А. В. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 160–162.
Abstract: В статье рассматривается актуальность и важность разработки Customer Journey Map для повышения конверсии и юзабилити сайта.
Alternative abstract: The article discusses the relevance and importance of developing a Customer Journey Map to increase the conversion and usability of the site.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48639
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brishten_Customer.pdf445.53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.