Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48858
Title: Стратегия управления проектами организаций сферы электронной коммерции
Other Titles: The Project Management Strategy of Organizations in the Field of E-commerce
Authors: Горкуша, А. В.
Енин, Ю. И.
Keywords: цифровая трансформация;электронная коммерция;управление проектами
Issue Date: 2018
Publisher: ГИАЦ
Citation: Горкуша, А. В. Стратегия управления проектами организаций сферы электронной коммерции = The Project Management Strategy of Organizations in the Field of E-commerce / А. В. Горкуша, Ю. И. Енин // Цифровая трансформация. – 2018. – № 1(2). – С. 48–53.
Abstract: В статье обоснована значимость проектного подхода и стратегии в процессе управления. Приведена специфика формирования стратегии управления в условиях электронной коммерции, основные особенности этапов реализации проекта электронной коммерции, а также характеристика основных рабочих групп (команд), требующих организации и координации в процессе управления проектом электронной коммерции.
Alternative abstract: The article substantiates the importance of the project approach and a strategy in the management process. The specific of the formation of a management strategy in conditions of eCommerce has been considered. The main features of the stages of the eCommerce project implementation has been obtained. The characteristics of the main working groups (teams) that require organization and coordination in the process of e-Commerce project managing has been given.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48858
Appears in Collections:№1(2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorkusha_Strategiya.pdf318.01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.