Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4933
Title: Использование прогнозной аналитики и анализа неструктурированных данных для предотвращения эскалации проблем и оттока клиентов
Authors: Северинец, Д. Л.
Гавриленко, А. В.
Keywords: материалы конференций;аналитика;прогнозная аналика
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Северинец Д. Л. Использование прогнозной аналитики и анализа неструктурированных данных для предотвращения эскалации проблем и оттока клиентов // BIG DATA and Predictive Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий : сборник материалов международной научно-практической конференции / редкол. : М. П. Батура [и др.]. – Минск : БГУИР, 2015. – С. 47-56
Abstract: This report is aimed at describing a practical approach to building a predictive model that helps establishing long-term relations with your customers by increasing their loyalty and reducing churn. The model allows responding to early incidents by proactively leveraging additional resources to solve potential problems before they actually lead to critical situations. The model is based on mathematically grounded forecasts, which are built by analyzing structured and unstructured incident data using IBM analytical software platforms.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4933
ISBN: 978-985-543-146-7
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Severinets_Ispolzovaniye.PDF469.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.