Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49411
Title: Повышение доступности заданий на лабораторные работы без снижения сложности
Other Titles: Increasing the accessibility of laboratory assignments without reducing difficulty
Authors: Кутьин, М. К.
Дубовик, А. А.
Keywords: материалы конференций;лабораторные работы;образование;информационные технологии
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Кутьин, М. К. Повышение доступности заданий на лабораторные работы без снижения сложности = Increasing the accessibility of laboratory assignments without reducing difficulty / М. К. Кутьин, А. А. Дубовик // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challenges and developments : материалы ХI Международной научно-методической конференции, Минск, 24 ноября 2022 года / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2022. – С. 95–99.
Abstract: Статья посвящена повышению доступности заданий на лабораторные работы за счет реализации принципа «возник вопрос – получи ответ» с использованием инструментов обеспечения интерактивности текстовых файлов.
Alternative abstract: The article is devoted to increasing the availability of tasks for laboratory work through the implementation of the principle "a question – get an answer" using tools to ensure the interactivity of text files.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49411
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы ХI Международной научно-методической конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Kutin_Povishenie.pdf405.85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.