Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49423
Title: Moodle как эффективная платформа электронного обучения иностранных граждан при реализации программ довузовской подготовки
Other Titles: Moodle as an effective e-learning platform for foreign citizens in pre-university training programs implementation
Authors: Мурашко, Н. Н.
Горновская, О. З.
Бондарик, В. М.
Князева, Л. П.
Keywords: материалы конференций;электронные ресурсы;Moodle;образование
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Moodle как эффективная платформа электронного обучения иностранных граждан при реализации программ довузовской подготовки = Moodle as an effective e-learning platform for foreign citizens in pre-university training programs implementation / Н. Н. Мурашко [и др.] // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challenges and developments : материалы ХI Международной научно-методической конференции, Минск, 24 ноября 2022 года / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2022. – С. 120–123.
Abstract: Представлена роль виртуальных образовательных платформ при реализации электронного обучения на этапе довузовской подготовки, показаны достоинства и недостатки электронного обучения иностранных граждан.
Alternative abstract: Problems of competitive students’ contingent forming at the university are considered. The necessity and modern methods of professional self-determination managing of applicants are shown. It is proposed to more actively use modern educational electronic technologies when organizing vocational guidance work.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49423
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы ХI Международной научно-методической конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Murashko_Moodle.pdf318.71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.