Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/50153
Title: Оценка эффективности коммерциализации и инструментарий маркетинговых инновационных проектов в Республике Беларусь
Other Titles: Problems of commercialization and marketing research of innovative projects in the Republic of Belarus
Authors: Колесная, И. Н.
Тышлек, В. В.
Давидович, В. А.
Рупенко, А. Л.
Keywords: публикации ученых;инновационная деятельность;инновационная экономика;коммерциализация;инновационный маркетинг;маркетинговые исследования;Беларусь
Issue Date: 2022
Publisher: ООО "Бухгалтерский учет и анализ"
Citation: Оценка эффективности коммерциализации и инструментарий маркетинговых инновационных проектов в Республике Беларусь = Problems of commercialization and marketing research of innovative projects in the Republic of Belarus / Колесная И. Н. [и др.] // Бухгалтерский учет и анализ. – 2022. – № 1(301). – С. 44–49.
Abstract: В статье рассматриваются актуальные вопросы инновационной деятельности предприятий как одних из важнейших приоритетов развития Республики Беларусь в условиях инновационной экономики. Дана оценка эффективности коммерциализации при создании и продвижении инновационного продукта. Определена роль государства в инвестиционной деятельности проектов и оказания им финансирования. Рассмотрен инструментарий маркетинговых исследований при продвижение инновационных проектов как традиционными методами, так и с помощью интернет-маркетинга.
Alternative abstract: The article examines topical issues of innovative activities of enterprises as one of the most important priorities for the development of the Republic of Belarus in an innovative economy. The efficiency of commercialization for the creation and promotion of an innovative product and the role of the state in the investment activities of projects and the provision of financing to them have been determined. The problems of marketing research on the promotion of innovative projects are considered both by traditional methods and by means of Internet marketing.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/50153
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnaya_Ocenka_effektivnosti.pdf339.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.