Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51524
Title: Процесс создания персонажа для triple-A игры
Other Titles: The process of creating a character for a triple-A game
Authors: Барковский, И. Д.
Keywords: материалы конференций;компьютерные игры;3D-моделирование;3D-графика
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Барковский, И. Д. Процесс создания персонажа для triple-A игры = The process of creating a character for a triple-A game / Барковский И. Д. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 1117–1120.
Abstract: Рассмотрен процесс создания и импорта в игровой движок 3D-персонажа. Описаны этапы разработки и инструменты. используемые в процессе создания героя и 3Dобъектов.
Alternative abstract: The process of creating and importing a 3D-character into a game engine is considered. The stages of development and the tools used in the process of creating a hero and 3Dobjects are described.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51524
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barkovskii_Process.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.