Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52925
Title: Artificial intelligence in marketing
Authors: Kebets, O. A.
Keywords: материалы конференций;artificial intelligence;marketing
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Kebets, O. A. Artificial intelligence in marketing / O. A. Kebets // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 384–385.
Abstract: This paper deals with the information about the influence of the Artificial Intelligence on marketing. Also, the impact on the marketing industry is described.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52925
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kebets_Artificial.pdf457.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.