Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53108
Title: Гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай цікаўнасці навучэнцаў
Other Titles: Gamification as means of forming students’ congnitive activity
Authors: Галат, А. А.
Радзюк, С. А.
Keywords: материалы конференций;гейміфікацыя;працэс навучання;пазнавальная актыўнасць
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Галат, А. А. Гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай цікаўнасці навучэнцаў = Gamification as means of forming students’ congnitive activity / А. А. Галат, С. А. Радзюк // Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники, Минский радиотехнический колледж ; редкол.: В. В. Шаталова [и др.]. – Минск : БГУИР, 2023. – С. 346–349.
Abstract: У дадзеным артыкуле аўтарамі разглядаецца і аналізуецца гейміфікацыя як сродак фарміравання пазнавальнай актыўнасці навучэнцаў. Мэты і задачы даследавання: вывучыць уплыў гейміфікацыі на развіццё пазнавальнай актыўнасці навучэнцаў, на развіццё іх творчага патэнцыялу. Прааналізаваць вынікі анкетавання сярод навучэнцаў радыётэхнічнага каледжа па тэме дадзенага артыкула.
Alternative abstract: In this article, the authors consider and analyze gamification as means of students’ cognitive activity. Goals and objectives of the study: to study the impact of gamification on the development of students’ cognitive activity, on the development of their creative potential. To analyze the results of the survey conducted among students of Minsk Radioengineering College on the topic of this article.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53108
Appears in Collections:Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galat_Geimifikaciya.pdf571.26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.