Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53138
Title: Telegram бот для изучения языков программирования: C++, C#, Python, Java
Other Titles: Telegram bot for learning programming languages: C++, C#, Python, Java
Authors: Корнейчук, В. А.
Красуцкая, К. А.
Keywords: материалы конференций;telegram-боты;чат-боты;С++;С#;Python;Java;языки программирования
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Корнейчук, В. А. Telegram бот для изучения языков программирования: C++, C#, Python, Java = Telegram bot for learning programming languages: C++, C#, Python, Java / В. А. Корнейчук, К. А. Красуцкая // Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники, Минский радиотехнический колледж ; редкол.: В. В. Шаталова [и др.]. – Минск : БГУИР, 2023. – С. 96–99.
Abstract: Telegram бот позволяет начинающим специалистам в IT сфере помочь при изучении таких языков программирования, как C++, C#, Python, Java, даёт первоначальные теоретические сведения, а также практические задания для более эффективного усвоения материала. Изучение каждого языка программирования рассчитано на четырнадцать дней.
Alternative abstract: Telegram bot allows novice IT professionals to help in the study of programming languages such as C++, C#, Python, Java, gives initial theoretical information, as well as practical tasks for more effective assimilation of the material. The study of each programming language is designed for fourteen days.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53138
Appears in Collections:Научная конференция учащихся колледжа : материалы 59-й научной конференции (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korneichuk_Telegram.pdf446.01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.