Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53488
Title: В продолжение темы об использовании технических средств обучения при чтении лекций по инженерной графике, прикладной механике
Other Titles: In development of the topic of the use of technical teaching aids when giving lectures on the subjects of engineering graphics and applied mechanics cycles
Authors: Степанов, С. К.
Воробьев, С. В.
Keywords: материалы конференций;инженерная графика;биоматериалы;прикладная механика
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Степанов, С. К. В продолжение темы об использовании технических средств обучения при чтении лекций по инженерной графике, прикладной механике = In development of the topic of the use of technical teaching aids when giving lectures on the subjects of engineering graphics and applied mechanics cycles / С. К. Степанов, С. В. Воробьев // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 283–285.
Abstract: Рассматриваются особенности преподавания курсов «Инженерной графики», «Прикладной механики» с использованием технических средств в СПбГЭТУ "ЛЭТИ" студентам факультетов ФРТ, ФЭЛ.
Alternative abstract: Consider teaching of courses "Engineering Graphics", "Theory of Mechanisms and Machines", "Applied mechanics", "Constructional and Biomaterials" with the use of technical means in SPbGETU "LETI" to students of faculties FRT, FEL.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53488
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanov_V_Prodoljenie.pdf535.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.