Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53526
Title: Экспорт российского образования: перспективы привлечения студентов из стран Африки
Other Titles: Export of Russian education: prospects for attracting students from African countries
Authors: Тельманова, Е. Д.
Адебайо, А. А.
Keywords: материалы конференций;международное образование;рекрутинг;африканские студенты
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Тельманова, Е. Д. Экспорт российского образования: перспективы привлечения студентов из стран Африки = Export of Russian education: prospects for attracting students from African countries / Е. Д. Тельманова, А. А. Адебайо // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 342–344.
Abstract: Анализируются причины возросшего интереса студентов из стран Африки к зарубежному образованию. Рассматриваются вопросы организации эффективного процесса рекрутинга студентов в российские вузы из африканского региона. Предложены рекомендации вузам по организации и структуре системы набора иностранных студентов.
Alternative abstract: The reasons for the increased interest of students from African countries in foreign education are analyzed. Issues of organizing an effective process of recruiting students to Russian universities from the African region are being considered. Recommendations were offered to universities on the organization and structure of the system for recruiting foreign students.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53526
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Telmanova_Eksport.pdf524.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.