Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53560
Title: Опыт проектной деятельности в вузе: проблемы, перспективы, возможности вертикального интегрирования проектов
Other Titles: Experience of project activities at higher education institute: challenges, opportunities, capabilities of vertical integration of projects
Authors: Пономарёв, А. А.
Свиркина, Л. А.
Keywords: материалы конференций;проектная деятельность;методическое обеспечение;Startup
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Пономарёв, А. А. Опыт проектной деятельности в вузе: проблемы, перспективы, возможности вертикального интегрирования проектов = Experience of project activities at higher education institute: challenges, opportunities, capabilities of vertical integration of projects / А. А. Пономарёв, Л. А. Свиркина // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 428–430.
Abstract: Рассматриваются актуальные в наше время вопросы проектной деятельности в вузе. Её проблемы и перспективы. Изложены основные направления и этапы проектной деятельности. Приводятся конкретные примеры проектов и их описание.
Alternative abstract: The issues of project activities that are relevant for today are considered. Their challenges and opportunities. The main directions and stages of project activities are presented. Specific examples of projects and their description are given.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53560
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarev_Opit.pdf546.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.