Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54794
Title: Эффективное использование пользовательского контента в маркетинге
Other Titles: Effectively using user-generated content in marketing
Authors: Тюхай, Е. В.
Шкор, О. Н.
Keywords: материалы конференций;информационные технологии;пользовательский контент;большие данные;машинное обучение
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Тюхай, Е. В. Эффективное использование пользовательского контента в маркетинге = Effectively using user-generated content in marketing / Е. В. Тюхай, О. Н. Шкор // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей X Международной научно-практической конференции, Минск, 13 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2024. – С. 236–239.
Abstract: В данной статье будут рассмотрены преимущества и варианты эффективного использование пользовательского контента в маркетинге, а также инструменты и методы использования в разных отраслях. Кроме того, будут сделаны выводы о будущих перспективах использования пользовательского контента на основе уже существующих исследований.
Alternative abstract: This article will discuss the benefits and options for effectively using user-generated content in marketing, as well as tools and methods of use in different industries. In addition, conclusions will be drawn about the future prospects for the use of user-generated content based on existing research.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54794
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей : в 2 ч. (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tyuhaj_Effektivnoe.pdf262.6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.