DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Паскробка, С. И. | - |
dc.contributor.author | Касанин, С. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-05T11:13:52Z | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:24:05Z | - |
dc.date.available | 2016-02-05T11:13:52Z | - |
dc.date.available | 2017-07-18T12:24:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Паскробка, С. И. Анализ использования учащимися компьютерных сетей и систем / С. И. Паскробка, С. Н. Касанин // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 275 – 276. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/5480 | - |
dc.description.abstract | So if needed the "Internet" to the education process; as they write? So whether you need it as a
student of this unison progressive minds of the state? So there is wide range of training opportunities opening
before the statistical average student? To make it easier to understand this question, I propose to highlight the
main pros and cons of using in the formation of the local and global networks, particularly the "internet". | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | компьютерные сети и системы | ru_RU |
dc.title | Анализ использования учащимися компьютерных сетей и систем | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)
|