Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54995
Title: Определение «проходного» балла для сдачи тестов и списка сдавших при помощи средств математического редактора MathCad
Other Titles: Determination of the “passing” score for passing tests and the list of those who passed using the tools of the MathCad mathematical editor
Authors: Одерышев, А. В.
Keywords: материалы конференций;инженерное образование;автоматическое оценивание результатов;математический редактор MathCad;процедуры программирования;тестирования
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Одерышев, А. В. Определение «проходного» балла для сдачи тестов и списка сдавших при помощи средств математического редактора MathCad = Determination of the “passing” score for passing tests and the list of those who passed using the tools of the MathCad mathematical editor / А. В. Одерышев // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 121–123.
Abstract: Статья посвящена вопросам тестирования студентов в процессе изучения дисциплины. Обоснована целесообразность такого тестирования и предложены процедуры автоматического оценивания и отбора студентов, реализованные в математическом редакторе MathCad.
Alternative abstract: The article is devoted to the issues of testing students in the process of studying the discipline. The expediency of such testing is substantiated and the procedures for automatic assessment and selection of students implemented in the MathCad mathematical editor are proposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54995
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oderyshev_Opredelenie.pdf511.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.