Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55649
Title: О показателях результативности процессов гибридного обучения в высшей школе
Other Titles: On the performance indicators of hybrid learning processes in higher education
Authors: Михайлов, Ю. И.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;гибридное обучение;самостоятельная работа студентов
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Михайлов, Ю. И. О показателях результативности процессов гибридного обучения в высшей школе = On the performance indicators of hybrid learning processes in higher education / Ю. И. Михайлов // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 12 апреля 2024 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2024. – С. 215–218.
Abstract: С внедрением в систему образовательной деятельности гибридного формата обучения возникают вопросы оценки его качества. В статье рассматриваются методические подходы к оценке результативности процессов гибридного обучения в высшей школе. Представлено описание элементов ресурсного обеспечения процесса гибридного обучения. Предложен показатель результативности процесса гибридного обучения.
Alternative abstract: With the introduction of hybrid learning into the educational system, questions arise about assessing its quality. The article discusses methodological approaches to evaluating the effectiveness of hybrid learning processes in higher education. A description of the resource provision of the hybrid learning process is presented. An indicator of the effectiveness of the hybrid learning process is proposed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55649
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mihajlov_O_pokazatelyah.pdf364.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.