DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Smalianets, A. A. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2024-07-19T12:05:13Z | - |
dc.date.available | 2024-07-19T12:05:13Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Smalianets, A. A. Gamification in marketing communications / A. A. Smalianets // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 801. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56662 | - |
dc.description.abstract | This paper deals with the definition of gamification in marketing, its goals, principles, pros and cons. The paper highlights how gamification
can enhance brand communication, increase customer loyalty, and boost sales. It discusses best practices and examples of successful use
of gamification in marketing strategies. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | gamification | en_US |
dc.subject | marketing | en_US |
dc.subject | marketing strategies | en_US |
dc.title | Gamification in marketing communications | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)
|