Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSmalianets, A. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-07-19T12:05:13Z-
dc.date.available2024-07-19T12:05:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSmalianets, A. A. Gamification in marketing communications / A. A. Smalianets // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 801.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56662-
dc.description.abstractThis paper deals with the definition of gamification in marketing, its goals, principles, pros and cons. The paper highlights how gamification can enhance brand communication, increase customer loyalty, and boost sales. It discusses best practices and examples of successful use of gamification in marketing strategies.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectgamificationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.titleGamification in marketing communicationsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smalianets_Gamification.pdf124.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.