Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56662
Title: Gamification in marketing communications
Authors: Smalianets, A. A.
Keywords: материалы конференций;gamification;marketing;marketing strategies
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Smalianets, A. A. Gamification in marketing communications / A. A. Smalianets // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 801.
Abstract: This paper deals with the definition of gamification in marketing, its goals, principles, pros and cons. The paper highlights how gamification can enhance brand communication, increase customer loyalty, and boost sales. It discusses best practices and examples of successful use of gamification in marketing strategies.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56662
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smalianets_Gamification.pdf124.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.