Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56691
Title: Color symbolism in web design
Authors: Dudko, M. V.
Keywords: материалы конференций;colour symbolism;web design;brands
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Dudko, M. V. Color symbolism in web design / M. V. Dudko // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 60-ой юбилейной научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2024. – С. 790.
Abstract: This paper investigates the impact of colour symbolism on web design, emphasising its influence on user perception and experience. The paper includes analyses of successful brands, showcasing how specific colour choices contribute to their effectiveness in online communication.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/56691
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dudko_Color.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.