Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГудзееў, М. Г.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2024-08-23T11:58:56Z-
dc.date.available2024-08-23T11:58:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГудзееў, М. Г. Тэлеграм-бот у аптымiзацыi абслугоўвання лiчбавай тэхнiкi: навукова-практычны погляд = Telegram bot in digital device maintenance optimization: a scientific-practical perspective / М. Г. Гудзееў // Электронные системы и технологии : сборник материалов 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2024. – С. 177–179.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57022-
dc.description.abstractАртыкул даследуе перавагi выкарыстання тэлеграм-ботаў для аптымiзацыi абслугоўвання лiчбавай тэхнiкi, абгрунтоўвае актуальнасць дадзенага падыходу ў кантэксце сучасных тэндэнцый, такiх як пандэмiя COVID-19.en_US
dc.language.isobeen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectтэлеграм-ботыen_US
dc.subjectлiчбавая тэхнiкаen_US
dc.subjectаўтаматызацыяen_US
dc.titleТэлеграм-бот у аптымiзацыi абслугоўвання лiчбавай тэхнiкi: навукова-практычны поглядen_US
dc.title.alternativeTelegram bot in digital device maintenance optimization: a scientific-practical perspectiveen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationThe article explores the benefits of using Telegram bots to optimize the servicing of digital equipment. It argues for the relevance of this approach in the context of modern trends and challenges, such as the COVID-19 pandemic and the growing need for efficient customer service. Key advantages of Telegram bots are highlighted, including instant communication, convenience, process automation, and continuous availability, supported by practical examples of their usage. In conclusion, it emphasizes that the ability to submit repair requests for equipment online via a Telegram bot contributes to increased customer satisfaction and the effectiveness of service centers.en_US
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 60-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gudzeu_Tehlegram_bot.pdf627.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.