Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57321
Title: Основные аспекты использования CRM-систем для туристической отрасли
Other Titles: Main aspects of using CRM systems for the tourism industry
Authors: Зинковская, Е. В.
Keywords: материалы конференций;CRM-системы;база данных;клиенты
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Зинковская, Е. В. Основные аспекты использования CRM-систем для туристической отрасли = Main aspects of using CRM systems for the tourism industry / Е. В. Зинковская // Электронные системы и технологии : сборник материалов 60-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 22–26 апреля 2024 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2024. – С. 187–188.
Abstract: Рассмотрены основные аспекты и преимущества использования CRM-систем для турагентства. Представлены основные виды CRM-систем, их функции. Выделены базовые структурные блоки и дана их характеристика. Обоснованы выводы о перспективах и направлениях развития.
Alternative abstract: The main aspects and advantages of using CRM systems for travel agencies are considered. The main types of CRM systems and their functions are presented. The basic structural blocks are identified and their characteristics are given. The conclusions about the prospects and directions of development are substantiated.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/57321
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 60-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zinkovskaya_Osnovnye_aspekty.pdf191.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.