Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59692
Title: Воронка продаж как инструмент веб-аналитики
Other Titles: Purchase funnel as a web analytics tool
Authors: Марахина, И. В.
Keywords: материалы конференций;воронка продаж;конверсия;веб-аналитика;Google Analytics;Яндекс Метрика
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Марахина, И. В. Воронка продаж как инструмент веб-аналитики = Purchase funnel as a web analytics tool / И. В. Марахина // Big Data и анализ высокого уровня = Big Data and Advanced Analytics : сборник научных статей XI Международной научно-практической конференции, Республика Беларусь, Минск, 23–24 апреля 2025 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники [и др.] ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2025. – С. 187–189.
Abstract: В статье описаны теоретико-методологические основы веб-анализа с использованием воронки продаж. Проанализированы этапы, виды и ключевые характеристики такого инструмента, сгруппированы показатели воронки продаж. Проведен анализ возможностей ее построения используя такие системы аналитики, как Google Analytics и Яндекс Метрика.
Alternative abstract: The article describes the theoretical and methodological foundations of web analysis using a purchase funnel. The stages, types and key characteristics of such a tool are analyzed, and the indicators of the purchase funnel are grouped. An analysis of the possibilities of its construction was carried out using such analytics systems as Google Analytics and Yandex Metrica.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/59692
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marahina_Voronka.pdf302.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.