Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDemianova, K. D.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-17T06:48:49Z-
dc.date.available2025-07-17T06:48:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationDemianova, K. D. Impact of anti-advertising on society / K. D. Demianova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 692–694.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60793-
dc.description.abstractThis paper explores the impact of anti-advertising strategies on society, examining both its positive and negative outcomes, and argues that due to the inherent characteristics of human psychology and societal trends, anti-advertising will continue to be an effective marketing tool.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectanti-advertisementen_US
dc.subjectsocietyen_US
dc.titleImpact of anti-advertising on societyen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianova_Innovative.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.