Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60793
Title: Impact of anti-advertising on society
Authors: Demianova, K. D.
Keywords: материалы конференций;marketing;anti-advertisement;society
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Demianova, K. D. Impact of anti-advertising on society / K. D. Demianova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 692–694.
Abstract: This paper explores the impact of anti-advertising strategies on society, examining both its positive and negative outcomes, and argues that due to the inherent characteristics of human psychology and societal trends, anti-advertising will continue to be an effective marketing tool.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60793
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianova_Innovative.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.