Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHrabouski, A. K.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-07-18T05:56:01Z-
dc.date.available2025-07-18T05:56:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationHrabouski, A. K. Use of generative al for foreign language learning gamification / А. К. Hrabouski // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 704–706.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60826-
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to analyze the growing influence of gamification on the foreign language learning industry, combined with the rise of Generative Al. A plan for the creation of a gamified Al-powered Telegram bot is provided.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectforeign languagesen_US
dc.subjectgamificationen_US
dc.titleUse of generative al for foreign language learning gamificationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrabouski_Use_of_generative.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.