DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Hrabouski, A. K. | - |
dc.coverage.spatial | Минск | en_US |
dc.date.accessioned | 2025-07-18T05:56:01Z | - |
dc.date.available | 2025-07-18T05:56:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Hrabouski, A. K. Use of generative al for foreign language learning gamification / А. К. Hrabouski // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 704–706. | en_US |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60826 | - |
dc.description.abstract | The purpose of this paper is to analyze the growing influence of gamification on the foreign language learning industry, combined with the rise of Generative Al. A plan for the creation of a gamified Al-powered Telegram bot is provided. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | БГУИР | en_US |
dc.subject | материалы конференций | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | foreign languages | en_US |
dc.subject | gamification | en_US |
dc.title | Use of generative al for foreign language learning gamification | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)
|