Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60826
Title: Use of generative al for foreign language learning gamification
Authors: Hrabouski, A. K.
Keywords: материалы конференций;artificial intelligence;foreign languages;gamification
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Citation: Hrabouski, A. K. Use of generative al for foreign language learning gamification / А. К. Hrabouski // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник материалов докладов 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 20–25 апреля 2025 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2025. – С. 704–706.
Abstract: The purpose of this paper is to analyze the growing influence of gamification on the foreign language learning industry, combined with the rise of Generative Al. A plan for the creation of a gamified Al-powered Telegram bot is provided.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/60826
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 61-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrabouski_Use_of_generative.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.