Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазак, Т. В.-
dc.contributor.authorПарафиянович, Т. А.-
dc.contributor.authorКурлович, М. Н.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2025-10-21T06:09:37Z-
dc.date.available2025-10-21T06:09:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКазак, Т. В. Когнитивная психология как инструмент интернет-маркетинга в вопросе выбора авиаперевозчика = Cognitive psychology as a tool internet marketing in the matter of choosing an airline / Т. В. Казак, Т. А. Парафиянович, М. Н. Курлович // Авиационный вестник. – 2025. – № 12. – С. 74–78.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/61871-
dc.description.abstractВ условиях динамичного развития рынка авиаперевозок и постоянной конкуренции, важность эффективных маркетинговых стратегий становится как никогда актуальной. В работе исследуется возмож­ность использования когнитивной психологии как инструмента интернет-маркетинга в вопросе выбора авиа­ перевозчика. Особое внимание уделяется факторам, которые влияют на выбор пользователем определенной авиакомпании: стоимость услуг, репутация бренда, личный опыт, советы значимых близких и лидеров мнений.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБелорусская государственная академия авиацииen_US
dc.subjectпубликации ученыхen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвеб-сайтыen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпсихологияen_US
dc.subjectавиаперевозкиen_US
dc.titleКогнитивная психология как инструмент интернет-маркетинга в вопросе выбора авиаперевозчикаen_US
dc.title.alternativeCognitive psychology as a tool internet marketing in the matter of choosing an airlineen_US
dc.typeArticleen_US
local.description.annotationIn the dynamic and competitive air travel market, the importance of effective marketing strategies is more important than ever. This paper explores the potential of using cognitive psychology as an online marketing tool for airline selection. Particular attention is paid to factors that influence a user's choice of airline: cost of service, brand reputation, personal experience, and advice from significant others and influencers.en_US
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parafiyanovich_Kognitivnaya.pdf5.24 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.