Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9081
Title: Беларуская мова як сродак маркетынгавых камунікацый
Authors: Лось, Г. А.
Сыцько, Р. А.
Keywords: материалы конференций
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Лось, Г. А. Беларуская мова як сродак маркетынгавых камунікацый / Г. А. Лось, Р. А. Сыцько // Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 51-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов. (Минск, 13 –17 апреля 2015 г.). – Минск: БГУИР, 2015. – С. 41 – 42.
Abstract: Апошнім часам назіраецца тэндыцыя роста папулярнасці ўжывання беларускай мовы не толькі ў паўсядзѐнным жыцці, але і ў маркетынгавых камунікацыях арганізацый і прадпрыемстваў нашай краіны. Тым не менш, далѐка не ўсе прадпрыемствы бачаць перавагі выкарыстання беларускай мовы. Беларускае брэндавае асяроддзе не сфарміравана.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9081
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 51-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беларуская мова.PDF303.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.