Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52919
Title: Interactive content in marketing communications
Authors: Huminskaya, L. D.
Keywords: материалы конференций;interactive content;social media
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Huminskaya, L. D. Interactive content in marketing communications / L. D. Huminskaya // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 374–375.
Abstract: This paper deals with the definition of interactive content, its benefits and disadvantages. The paper also describes which types of interactive content exist and shows diagrams of users’ preferences towards interactive content in social media.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52919
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huminskaya_Interactive.pdf265.39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.