Skip navigation

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 712 to 731 of 41261 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Cost-aware scheduling on uniform parallel machinesKononov, A.; Lushchakova, I.
2019Counteraction to guessing when evaluating trainers’ knowledgeGrinevitch, E.G.; Shemarov, A. I.
2021COVID vs IT-IndustryBurdys, A. D.
2018CQ-free optimality conditions for copositive programming problems with isolated immobile indicesKostyukova, O. I.; Tchemisova, T. V.
2022Creating database IoT for product quality controlLiu Zhenghua; Vishniakou, U. A.
2021Creating of integrated spatial model for 3D GISKurbanov, S. K.
2023Creating of integrated spatial model for 3D GISKurbanov, S. K.
2003Critical currents of MgB2 thin films deposited in situ by sputteringPrischepa, S. L.; Della Rocca, M. L.; Maritato, L.; Salvato, M.; Di Capua, R.; Maglione, M. G.
2011Critical states of superconductivity and their crossover in multilayer superconductor/ ferromagnet structuresKushnir, V. N.; Kupriyanov, M. Yu.
2006Critical temperature and interface transparency of N/S/N triple layers: theory and experimentKushnir, V. N.; Prischepa, S. L.; Cirillo, C.; Attanasio, C.
2018CRM системы как эффективное средство управления персоналомКулик, А. А.; Осецкая, А. В.
2014CRM системы: интеграция со сторонними сервисами на примере CRM Salesforce и VoIP SkypeКандора, Д. С.
2014CRM технологии как неотъемлемая часть бизнес-стратегии лояльностиГерманова, В. А.
2018CRM- система как информационная поддержка продажСтельмашук, М. А.
2022CRM-system of enterprise managmentWilliams Elvis
2023CRM-система музыкального магазина и ее эргономическое обеспечениеСтрахар, Д. Р.
2023CRM-система на базе SAP-технологийАлешко, К. И.
2021CRM-стратегия как инструмент успешного развития бизнесаКрамаренко, В. Д.
2017Cross-application authenticationIsakov, N. V.
2020Cross-Site scriptingСычев, А. Ю.; Позняков, Т. Д.; Алексеев, Ю. И.