Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10246
Title: Проблема рационального обучения английскому языку детей с особенностями психофизического развития
Authors: Евчик, Н. С.
Keywords: материалы конференций;психофизическое развитие;констатирующий эксперимент;формирующий эксперимент
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Евчик, Н. С. Проблема рационального обучения английскому языку детей с особенностями психофизического развития / Н. С. Евчик // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 28 – 30.
Abstract: The article reflects the contents of the three basic levels of the English language worked out specially for the students with hearing loss and speech difficulties if compared to the results planned for the students of the same linguistic age with normal psycho-physical development.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10246
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evchik_Problema.PDF411.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.