Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10530
Title: Определение тематических модулей в концепции предмета «Математика»
Authors: Майсеня, Л. И.
Keywords: публикации ученых;общее среднее образование;Keywords: general secondary education;тематические модули;thematic modules
Issue Date: 2015
Publisher: Мин-во образования Республики Беларусь
Citation: Майсеня, Л. И. Определение тематических модулей в концепции предмета «Математика» / Л. И. Майсеня // Народная асвета. – 2015. - № 10. - C. 17 – 20.
Abstract: Анализируется проблема отбора тематических модулей дисциплины «Математика» для уровня общего среднего образования. Приведено обоснование введения новых модулей дискретной математики, комбинаторики и теории вероятностей, векторов.
Alternative abstract: The problem of selection of thematic modules discipline "Mathematics" for the level of secondary education. The substantiation of the introduction of new modules, discrete mathematics, combinatorics and probability theory, vectors.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10530
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
280916.docx15.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.