Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10972
Title: Генеалогическая интерпретация как метод педагогической репрезентации гуманитарного знания
Authors: Подпорин, И. Г.
Keywords: публикации ученых;генеалогия;интерпретация;педагогический метод;гуманитарное знание;понимание;genealogy;interpretation;pedagogical method;humanitarian knowledge;understanding
Issue Date: 2015
Publisher: Национальная библиотека Беларуси
Citation: Подпорин, И. Г. Генеалогическая интерпретация как метод педагогической репрезентации гуманитарного знания / И. Г. Подпорин // Актуальные проблемы бизнес-образования : материалы XIV Междунар. науч.-практич. конф., 16–17 апр. 2015 г., Минск / Бел. гос. ун-т, Ин-т бизнеса и менеджмента технологий. – Минск : Национальная библиотека Беларуси, 2015. - С. 192 - 195.
Abstract: В работе предлагается рассматривать философскую генеалогическую реконструкцию как метод педагогической репрезентации гуманитарного знания, который углубляет его понимание обучающимися.
Alternative abstract: The article is devoted to consideration of philosophical genealogical reconstruction as a method of pedagogical representation of humanitarian knowledge which deepens student’s understanding.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10972
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
140911.pdf437.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.