https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26522
Title: | К вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностей |
Authors: | Петров, А. В. Батаев, А. А. Долгов, А. М. Федорин, А. Л. |
Keywords: | информационные технологии;непрерывное образование;информационные системы |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Петров, А. В. К вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностей / А. В. Петров [и др.] // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 39–40. |
Abstract: | Abstract. With cloud and mobile computing technologies becoming more social and ubiquitous, elearning tools draw more attention as a natural way of expanding educational capabilities of high schools. This paper summarises some early results obtained at the Computer Science and Control Systems Department of the Bauman Moscow State Technical University regarding a Virtual Laboratory for Software Engineering Students initiative: stakeholders, requirements as well as fundamental architectural principles identified and described |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26522 |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
identificatsiyatrebovaniy.PDF | 649.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.