Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26629
Title: Обязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов?
Authors: Качалов, И. Л.
Keywords: материалы конференций;модульная система;преподавание учебных дисциплин
Issue Date: 2015
Publisher: БГУИР
Citation: Качалов, И. Л. Обязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов? / И. Л. Качалов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 208.
Abstract: Introduction to the educational process of a modular system for teaching social and humanitarian disciplines has both benefactor and negative consequences. Professor community looked down especially critical to the unification of two very different disciplines such as economics and sociology into a compulsory module "Economics". Distance learning shall suffer the greatest losses in training quality of future specialists as consequence from such an association.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26629
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
omodyl.PDF631.63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.