https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562| Title: | Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики |
| Authors: | Мельникова, Е. А. Щербина, Н. В. Вайнштейн, Л. А. Яшин, К. Д. |
| Keywords: | материалы конференций;высшее профессиональное образование;инженерная психология;эргономика |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | БГУИР |
| Citation: | Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики / Е. А. Мельникова [и др.] // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции, Минск, 7–8 декабря 2017 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2017. – С. 56–57. |
| Abstract: | The country’s transition to two-tier model training makes especially urgent the need for continuity of higher profession- al education in the transition from one stage to another. As a result of full cycle of university education graduates will have fundamental knowledge and strong professional skills, including, in the core research and teaching areas. |
| URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562 |
| Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017) |
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Melnikova_Preyemstvennost.PDF | 383.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.