https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562
Title: | Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики |
Authors: | Мельникова, Е. А. Щербина, Н. В. Вайнштейн, Л. А. Яшин, К. Д. |
Keywords: | материалы конференций;высшее профессиональное образование;инженерная психология;эргономика |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики / Е. А. Мельникова и другие // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 56 - 57. |
Abstract: | The country’s transition to two-tier model training makes especially urgent the need for continuity of higher profession- al education in the transition from one stage to another. As a result of full cycle of university education graduates will have fundamental knowledge and strong professional skills, including, in the core research and teaching areas. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562 |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Melnikova_Preyemstvennost.PDF | 383.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.