Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562
Title: Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики
Authors: Мельникова, Е. А.
Щербина, Н. В.
Вайнштейн, Л. А.
Яшин, К. Д.
Keywords: материалы конференций;высшее профессиональное образование;инженерная психология;эргономика
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Преемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики / Е. А. Мельникова и другие // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 56 - 57.
Abstract: The country’s transition to two-tier model training makes especially urgent the need for continuity of higher profession- al education in the transition from one stage to another. As a result of full cycle of university education graduates will have fundamental knowledge and strong professional skills, including, in the core research and teaching areas.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnikova_Preyemstvennost.PDF383.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.