Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28875
Title: Стимуляция процессов компенсации посредством изучения физико-математических дисциплин
Authors: Махнач, В. В.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Махнач, В. В. Стимуляция процессов компенсации посредством изучения физико-математических дисциплин / В. В. Махнач // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 84 – 85.
Abstract: The possibility to use in inclusive education some psychology approach is discussed. It is proposed to apply an idea of “supercompensation” through study of physics and mathematics courses.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28875
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhnach_Stimulyatsiya.PDF483.59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.