Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33708
Title: The blended learning as a factor of development of psychological culture of future engineer
Other Titles: Смешанное обучение как фактор развития психологической культуры будущего инженера
Authors: Shershniova, T. V.
Шершнѐва, Т. В.
Keywords: материалы конференций;psychological culture;eLearning technology;Blended Learning;психологическая культура;eLearning технология;Blended Learning
Issue Date: 2018
Publisher: БГУИР
Citation: Shershniova, T. V. The blended learning as a factor of development of psychological culture of future engineer / T. V. Shershniova // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы IХ Международной научно-методической конференции, Минск, 1-2 ноября 2018 года / редкол. : В. А. Богуш [и др.]. – Минск : БГУИР, 2018. – С. 519 – 521.
Abstract: Need of development of psychological culture of future expert is proved in article. It is pointed out inaccuracy of the decision on a psychology exception of curricula of training of engineers. The mixed training the author offers as an alternative minimization of humanitarian training of specialists, pointing to his obvious advantages.
Alternative abstract: В статье обосновывается необходимость развития психологической культуры будущего специалиста. Указывается на ошибочность решения об исключении психологии из учебных планов подготовки инженеров. Смешанное обучение автор предлагает в качестве альтернативы минимизации гуманитарной подготовки специалистов, указывая на его очевидные преимущества.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/33708
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы IХ Международной научно-методической конференции (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shershniova_The.PDF369.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.