Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35742
Title: Использование системы "Eye tracking" в маркетинговых исследованиях
Authors: Шляжко, Е. М.
Keywords: авторефераты диссертаций;маркетинг;Eye tracking
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Шляжко, Е. М. Использование системы "Eye tracking" в маркетинговых исследованиях : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04/ Е. М. Шляжко; науч. рук. Е. Е. Марченкова. - Минск : БГУИР, 2019. – 13 с.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35742
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shlyajko_Ispolzovanie.pdf476.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.