Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38204
Title: Профилирование содержания общеобразовательных предметов для обучения лиц с особенностями психофизического развития как условие обеспечения качества профессионального образования
Authors: Ильин, М. В.
Вахненко, Т. П.
Keywords: материалы конференций;профилированная учебная программа;инклюзия
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Ильин, М. В. Профилирование содержания общеобразовательных предметов для обучения лиц с особенностями психофизического развития как условие обеспечения качества профессионального образования / Ильин М. В., Вахненко Т. П. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 42 – 46.
Abstract: A retrospective analysis of the use of profile-related curricula for academic subjects in the educational process of vocational education institutions has been carried out. The rationale of methodological approaches and principles of content development of profile-related curricula are provided. The content structure of profile-related curricula in academic subjects for the education of persons with intellectual disabilities is proposed, the characteristics of its components are provided.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38204
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilin_Profilirovaniye.pdf433.61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.