Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38331
Title: Развитие инклюзивного образования на основе применения ИКТ модульных образовательных технологий
Authors: Шпак, И. И.
Скудняков, Ю. А.
Шпилевская, В. В.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;модульные образовательные технологии
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Шпак, И. И. Развитие инклюзивного образования на основе применения ИКТ модульных образовательных технологий / Шпак И. И., Скудняков Ю. А., Шпилевская В. В. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей III Международной научно-практической конференции, Минск, 5 декабря 2019 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол. : А. А. Охрименко [и др.]. – Минск: БГУИР, 2019. – С. 141 – 143.
Abstract: The key point for the successful implementation of inclusive education for people with special needs is the use of highly effective flexible learning systems. Such systems can be created through the application of information and communication technologies through the use of modular educational technologies. Their training should be tailored to their personal abilities and capabilities, as well as the requirements of today's dynamic labour market.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38331
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_Razvitiye.pdf344.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.