Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39012
Title: Использование педагогических измерений в образовательном процессе
Authors: Захаров, И. Я.
Козловский, А. Е.
Мокринский, В. В.
Keywords: материалы конференций;модульно-рейтинговая система обучения;педагогический контроль знаний
Issue Date: 2020
Publisher: БГУИР
Citation: Захаров, И. Я. Использование педагогических измерений в образовательном процессе / Захаров И. Я., Козловский А. Е., Мокринский В. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development: материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 17 апреля 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 37 – 39.
Abstract: The use of pedagogical measurements as an important component of the educational process is considered. The features of using the point-rating and module-rating system of evaluation are shown.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39012
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakharov_Ispolzovaniye.pdf284.51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.